sâmbătă, 19 iunie 2010

11 departamente cu 52 de birouri x cel putin 3 oameni,vedeti ce inseamna .
Din punctul meu de vedere este supradimensionat,nerealist,greu de condus,neoperational.
R.O.F-ul nu a ajuns la noi ,contrar unor promisiuni exprimate de catre secretariat!!!
Nici nu vad la ce ne-ar folosi,decat daca vrem formule de adresare politicoasa intre membri de sindicat.
De ce nu am dezbate de ex. statutul propriu,forme specifice luptei sindicale militare,relatiile cu ministerele,unitatile militare,societatea civila?
De ce nu am formula un raspuns transant la intrebarea cea mai frecventa:acum ce facem?
De nu am spune ca vremea umorului,glumitelor, acuzelor ,fara suport demonstrabil trebuie depasita,in locul lor urmand a spune lucruri serioase, de esenta,cu impact serios si credibil,cum atragem noi membri cu promisiuni posibile etc?
De ce nu am discuta despre posibile aliante cu sindicate identificate ca fiind cu aceleasi obiective (chiar daca nu ne prea convine)
De ce nu am discuta despre o minima logistica a filialelor in locul posibilitatilor de remunerare?
Cu colegialitate,
Gh. Stramb