vineri, 2 noiembrie 2012

Schimb de replici Dobritoiu-Tatu pe chestiunea reparatiei pensiilor militare

   

Schimb de replici Dobritoiu-Tatu pe chestiunea reparatiei pensiilor militare


Tudor Tatu (ofiter in rezerva):
EI SUNT, DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI CARE IN 24 IANUARIE 2011 AU APRINS SCANTEIA DEMITERII GUVERNULUI BOC SI MRU.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI DATORITA CARORA SUNTETI MINISTRU AL APARARII.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU, CE CARE AU VOTAT USL LA ALEGERILE LOCALE SI PENTRU DEMITEREA LUI BASESCU.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI PE CARE II MINTITI DE OPT LUNI DE ZILE CA II REPUNETI IN DREPTURI.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI DE LA CARE ASTEPTATI SA VA VOTEZE SA AJUNGETI SENATOR.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI CARE NU MAI VA VOR VOTA , ATAT PE DVS CAT SI USL
 
Ministrul Dobritoiu:
Domnule TATU, desi nu v-am cunoscut in scurta mea cariera in care nu mi-am castigat gradele la ruleta politica, servind doar in cadrul MApN, imi recunosc si-mi respect camarazii mei de arme, fapt ce ma determina sa ma bat pt drepturile drepturile noastre (inclusiv ale mele, cu pensia redusa cu 75%, in prima etapa si inghetata la minus 25% actualmente). In ceea ce ma priveste, domnul meu, fiind deplin constient de uriasa nedreptate a amputarii veniturilor castigate dupa o viata de munca de catre guvernarea anterioara ostila acestei tari, eu voi continua lupta pt intregirea veniturilor noastre. De asemenea, tot constient fiind de nevoile camarazilor mei, eu imi asum sa fiu unica tinta a celor nemultumiti (pt ca altii nici macar nu isi asuma riscul sa discute cu membrii sindicatului) si nu numai atat, am prezentat in sedintele de guvern actele normative pt curmarea acestei nedreptati, dar din nefericire, MFP nu a agreat promovarea acestora datorita lipsei resurselor pt acoperirea datoriei de 200 mil lei a Ministerului de Interne la pensii.
 
Tudor Tatu:
La adunurea generala a SCMD,in urma cu o luna, ati spus ca MAI si SRI au identificat sumele si ca in doua saptamani introduceti cele doua ordonante in sedinta de guvern, adica in 17 oct.In continuare ati dat interviuri unor ziaristi , Cu ocazia rectificarii bugetului au fost alocati bani MAI,Acum veniti cu alte gogorite, aruncati varza in curtea vecinului.Din ce ati scris, inteleg ca trebuie sa ne luam adio!
 
Corneliu Dobritoiu:
Revin, inca odata, datorita hotiei salbatice a portocaliilor, care au prabusit bugetele si au indatorat aceasta tara la limita prabusirii, determina Ministerul Finantelor la o politica bugetara foarte prudenta. Ca urmare a discutiilor repetate cu prim-ministrul Ponta, imi voi asuma negocierea rezolvarii problemei pensiilor reduse cu reprezentatii FMI in 7-8 noiembrie. Cu alte cuvinte, domnul meu, ma voi bate pana la capat, chiar daca RO este DEPENDENTA de acordul cu FMI, chiar daca -in ultima instanta- voi solicita decuplarea Pensionarilor MApN (incluzand si pensionarii altor servicii carora noi le platim pensiile) de cei ai MAI. Iar in ceea ce ma priveste, desi as dori sa discutam prin viu grai, sa va cunosc, sa stiu din ce institutie proveniti, eu, fara a intruni qvorum guvernamental, voi continua sa apar interesele institutiei pe care o reprezint chiar daca nu ma veti vota. Iar daca dvs credeti ca nenoricirile generate Basescu, Boc si compania aleasa a serviciilor si parchetului se pot sterge in timp scurt va doresc vise placute si votati cu cine credeti dvs. Va astept, cu toata consideratia, la discutii impreuna cu alti pensionari ai MApN. De saptamana viitoare va stau la dispozitie, dar daca apartineti altor structuri va rog sa va adresati reprezentatilor acelor structuri.
 
Parerea mea:
O noua tzeapa pentru rezervistii cu pensiile taiate. De data asta, Ponta a vizat direct slabirea PNL la alegeri. Mai intai i-a pacalit pe liberali ca va rezolva problema, impingandu-i la declaratii publice hazardate, dupa care a dat inapoi pentru a-i umple de ridicol si submina in fata celor 26500 de rezervisti. Eu zic ca Ponta si Georgescu fac jocul lui Basescu, sabotand PNL inainte de alegeri si impiedicand cu orice pret o eventuala prietenie intre liberali si MApN-MAI. Pentru basisti este clar ca PNL reprezinta pericolul principal in cazul unei eventuale revanse. Aici nu este o simpla chestiune de fonduri, ci de raporturi de forta. Ma astept ca dupa alegeri sa avem la guvernare o coalitie ARD-PSD.
 
Cu deosebit respect.